Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. Grand Boston
  4. Boston Metro South
  5. Westwood
Del Frisco's Grille - Westwood, Westwood, MA

Del Frisco's Grille - Westwood

4.3
4,3
2167 commentaires
De 31 $ à 50 $
Grillade

Effectuer une réservation

2 personnes
22 h 30
Réservée 43 fois aujourd'hui
  • Bien pour les repas d'affaires
  • Bien pour les occasions spéciales
  • Idéal pour les groupes
Del Frisco's Grille Westwood is a stylish, modern restaurant with a vibrant ambiance where life is celebrated around the table. Boasting premium American classics infused with fresh, seasonal ingredients, the thoughtful menu created by Chef Shawn Quinn features Del Frisco's Prime, hand-cut steaks, freshly-caught seafood and craveable, shareable dishes such as the signature Cheesesteak Eggrolls and newly added Artichoke Beignets. With an award-winning yet accessible wine list and hand-crafted cocktails, Del Frisco's Grille takes guests through a social culinary journey with each experience, no matter the occasion.

Commande en livraison ou à emporter

Salles privées

Salles privées

Réservez votre prochain événement avec nous

Voir les détails

Informations supplémentaires

  • Style de restauration
    Élégant mais décontracté
  • Prix
    De 31 $ à 50 $
  • Cuisines
    Grillade, Fruits de mer, Américaine
  • Heures d'ouverture
    lun., mer., jeu., dim. 11H30–21H15 mar. 12H00–21H00 ven., sam. 11H30–22H00
  • Numéro de téléphone
    (781) 801-1511
  • Options de paiement
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Chef de cuisine
    Greg Warning
  • Installations pour groupes privés
    Whether you're celebrating a special occasion with family and friends or hosting a corporate event, Del Frisco's Grille can accommodate all your special event needs.
  • Contact du groupe privé
    Michelle Kapin: (781) 801-1511
  • Quartier
    Westwood
  • Rue transversale
    Blue Hill Drive
  • Parking details
    Aucun
  • Public transit
    Located near the Route 128/University Park Amtrak Station
  • Renseignements supplémentaires:
    Apéritif et coquetel, Bar complet, Bar/Lounge, Bière, Brunch la fin de semaine, Commande à emporter, Non-fumeur, Salle à manger privée, Terrasse, Vin
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par courriel ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau

L'opinion de 2 167 personnes

Évaluation globale (notes et commentaires)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent soumettre des commentaires avec des notes

4.3
4,3 selon des cotes récentes
  • 4,3Nourriture
  • 4,3Service
  • 4,1Ambiance
  • 3,9Valeur

BruitMoyen

Aimé pour

  • Boston Metro South

    Parfait pour les vins fins

  • Boston Metro South

    Bien pour les occasions spéciales

2 167 commentaires
  1. Diane

    VIP

    Grand Boston

    9 commentaires

    5.0

    9 commentaires

    Y est allé il y a 2 jours

    1. Cote globale 5
    2. Nourriture 5
    3. Service 5
    4. Ambiance 5
    The food was excellent. The service too it’s just quite pricey. I think the food is worth the price other than a shrimp and crabcake appetizer. We got that was pretty small. It was way overpriced, but great steakhouse would definitely go back.

    Ce commentaire est-il utile?

  2. michael

    Grand Boston

    5 commentaires

    4.0

    5 commentaires

    Y est allé il y a 4 jours

    1. Cote globale 4
    2. Nourriture 5
    3. Service 4
    4. Ambiance 5
    The food was excellent and the service was great except for drink wait time from the bar, not the servers fault. Had a great meal otherwise.

    Ce commentaire est-il utile?

  3. Rick

    VIP

    Grand Boston

    4 commentaires

    3.0

    4 commentaires

    Y est allé le 15 décembre 2024

    1. Cote globale 3
    2. Nourriture 4
    3. Service 2
    4. Ambiance 2
    The food we did receive was excellent - ahi tacos, my steak and shrip cocktail were done to perfection. But the kitchen litterally missed 4 things I ordered - I go to delfriscos because I can usually bank on top notch across the board - they were a very very long way from top notch tonight - not sure I would hurry up and return.

    Ce commentaire est-il utile?

  4. Vincent

    VIP

    Grand Boston

    3 commentaires

    1.0

    3 commentaires

    Y est allé le 14 décembre 2024

    1. Cote globale 1
    2. Nourriture 2
    3. Service 1
    4. Ambiance 1
    Excessive wait & flat drinks. Disappointing experience for a restaurant carrying the Del Frico’s name. Ordered my steak medium well. It came out rare. Ironic for a place whose speciality is supposed to be steak. I actually had to seek out the manager after the waitress told me twice that the manager & chef were coming over to speak to me. Manager & waitress did very little to rectify our experience. Indicative of their lack of experience and/or willingness to own up to the poor service experience.

    Ce commentaire est-il utile?

  5. MICHAEL

    New York City

    1 commentaire

    4.0

    1 commentaire

    Y est allé le 14 décembre 2024

    1. Cote globale 4
    2. Nourriture 4
    3. Service 4
    4. Ambiance 5
    Better than some but not the best for the price. Waiter was slow to bring drinks, apps, and did not check in on us after food delivered to ensure all was good. Also I indicated this was a birthday dinner and there was zero mention of it at all throughout service.

    Ce commentaire est-il utile?

  6. Allan

    Grand Boston

    2 commentaires

    4.0

    2 commentaires

    Y est allé le 14 décembre 2024

    1. Cote globale 4
    2. Nourriture 5
    3. Service 5
    4. Ambiance 3
    Slone was that server and did an excellent job we never had to wait for anything and he was always there to assist us

    Ce commentaire est-il utile?

  7. Client d'OpenTable

    Washington DC

    1 commentaire

    2.0

    1 commentaire

    Y est allé le 13 décembre 2024

    1. Cote globale 2
    2. Nourriture 4
    3. Service 1
    4. Ambiance 2
    Rumors of painfully slow service are true. It took over two hours to get through dinner start to finish. Much of that spent waiting for food, then — most annoyingly — waiting for the server to bring and run the check so we could get out of there. It was unpleasantly loud, but that’s to be expected at Del Friscos. The icing on the cake, if you will, was a curious decision by our server on our way out the door. I’ve long been a fan of the lemon icebox cake. It’s one of the main reasons we ever dine here. With our patience worn threadbare and a deep desire just to get out of the restaurant, I ordered two slices to go. Imagine my surprise upon arriving home to find the two slices divided into four takeout containers — halved lengthwise? The server had cut the top off each slice and put it in a separate container in a vain attempt to get the cake to fit inside the vessel. It still tastes good, but sheesh, what an example of the rather poor service that has settled into this establishment. For the price, the value is sorely lacking. It will be some time before we return, unfortunately.

    Ce commentaire est-il utile?

  8. Robert

    Grand Boston

    7 commentaires

    2.0

    7 commentaires

    Y est allé le 13 décembre 2024

    1. Cote globale 2
    2. Nourriture 3
    3. Service 1
    4. Ambiance 3
    The food was very slow coming out of the kitchen. Also had to wait for wine. From the time we sat down it took 35 minutes to get the 1 appetizer. Food was just as slow. Cancelled the second wine. Took way too long.

    Ce commentaire est-il utile?

  9. BCarey3

    Grand Boston

    18 commentaires

    5.0

    18 commentaires

    Y est allé le 13 décembre 2024

    1. Cote globale 5
    2. Nourriture 5
    3. Service 5
    4. Ambiance 5
    Excellent food as always, with great service. Definitely noisy on a Friday night but that’s to be expected

    Ce commentaire est-il utile?

  10. Joan

    VIP

    Grand Boston

    47 commentaires

    5.0

    47 commentaires

    Y est allé le 13 décembre 2024

    1. Cote globale 5
    2. Nourriture 5
    3. Service 5
    4. Ambiance 3
    As has always been my experience, food and service are excellent at DelFrisco, Dedham. Appetizers to dessert were yummy.

    Ce commentaire est-il utile?

FAQ

Del Frisco's Grille - Westwood assure un service de livraison en partenariat avec Postmates et Uber Eats. Del Frisco's Grille - Westwood propose également des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (781) 801-1511.

Le restaurant Del Frisco's Grille - Westwood a été coté 4,3 étoiles par 2167 clients d'OpenTable.

Del Frisco's Grille - Westwood propose des cartes-cadeaux que vous pouvez acheter ici.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et la taille du groupe sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
22 h 30
Réservée 43 fois aujourd'hui

Commande en livraison ou à emporter

Carte Google pour le restaurant Del Frisco's Grille - Westwood

60 University Ave, Westwood, MA 02090

Informations supplémentaires

  • Rue transversale
    Blue Hill Drive
  • Quartier
    Westwood
  • Heures d'ouverture
    lun., mer., jeu., dim. 11H30–21H15 mar. 12H00–21H00 ven., sam. 11H30–22H00
  • Prix
    De 31 $ à 50 $
  • Cuisines
    Grillade, Fruits de mer, Américaine
  • Style de restauration
    Élégant mais décontracté
  • Dress code
    Tenue d'affaires décontractée
  • Parking details
    Aucun
  • Public transit
    Located near the Route 128/University Park Amtrak Station
  • Options de paiement
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Chef de cuisine
    Greg Warning
  • Renseignements supplémentaires:
    Apéritif et coquetel, Bar complet, Bar/Lounge, Bière, Brunch la fin de semaine, Commande à emporter, Non-fumeur, Salle à manger privée, Terrasse, Vin
  • Numéro de téléphone
    (781) 801-1511
  • Installations pour groupes privés
    Whether you're celebrating a special occasion with family and friends or hosting a corporate event, Del Frisco's Grille can accommodate all your special event needs.
  • Contact du groupe privé
    Michelle Kapin: (781) 801-1511
Carte-cadeau

Carte-cadeau

Envoyez une carte-cadeau par courriel ou imprimez-la pour l’offrir en personne.

Envoyer une carte-cadeau
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences pour les témoins
Copyright © 2024 OpenTable, Inc. 1 Montgomery St Ste 500, San Francisco CA 94104 - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable