Enable JavaScript to run this app.
Passer directement au contenu principal
Logo OpenTable
  1. Accueil
  2. États-Unis
  3. New Jersey
  4. Camden
  5. Cherry Hill
Ultimate Feast - Red Lobster - Cherry Hill, Cherry Hill, NJ

Red Lobster - Cherry Hill

3.8
3,8
27 commentaires
30 $ ou moins
Fruits de mer

Effectuer une réservation

2 personnes
21 h 00
  • Bien pour les occasions spéciales
  • Idéal pour les groupes
  • Romantique
Elevate your day at Red Lobster, where fun meets fancy and every meal is a celebration.

Whether you’re marking a special occasion or treating yourself or your crew, Red Lobster is the perfect place to enjoy all your seafood favorites. Dive into our signature shrimp, wild caught lobster and crab, and more. Plus, a variety of fish and popular non-seafood items like our Cajun Chicken Linguini Alfredo.

Looking for a showstopper? Create Your Own Ultimate Feast or select a Live Maine Lobster straight from the tank. Or explore our Daily Deals with a different special available each weekday at a price you’ll love. Toast the day with Signature Cocktails including Lobster Punch and Main Deck Margarita Flights to make any moment feel festive. You won’t want to miss our newest menu items or special promotions like Lobsterfest and Crabfest. Reserve online today.

Group Dining, To Go, or Catering options. For parties of 11+, please call.

Commande en livraison ou à emporter

Informations supplémentaires

  • Style de restauration
    Décontracté
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisines
    Fruits de mer, Américaine, Fruits de Mer
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 11H00–22H00 ven, sam 11H00–23H00
  • Numéro de téléphone
    (856) 321-1701
  • Options de paiement
    American Express, Discover, JCB, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Tenue décontractée
  • Quartier
    Cherry Hill
  • Parking details
    Stationnement public
  • Renseignements supplémentaires:
    Accès chaise roulante, Apéritif et coquetel, Bar complet, Bar/Lounge, Bière, Commande à emporter, Non-fumeur, Options sans gluten, Vin

L'opinion de 27 personnes

Évaluation globale (notes et commentaires)

Seul·e·s les client·e·s qui ont déjà visité ce restaurant peuvent soumettre des commentaires avec des notes

3.8
3,8 selon l'ensemble des cotes
  • 3,8Nourriture
  • 3,9Service
  • 3,7Ambiance
  • 3,7Valeur

BruitMoyen

27 commentaires
  1. Client d'OpenTable

    Philadelphie

    3 commentaires

    1.0

    3 commentaires

    Y est allé le 19 décembre 2020

    1. Cote globale 1
    2. Nourriture 1
    3. Service 1
    4. Ambiance 4
    When the food finally came out it was cold the waiter forgot about drinks forgot about lemons

    Ce commentaire est-il utile?

  2. Client d'OpenTable

    Philadelphie

    4 commentaires

    2.0

    4 commentaires

    Y est allé le 19 décembre 2020

    1. Cote globale 2
    2. Nourriture 5
    3. Service 4
    4. Ambiance 1
    Went on a date with my wife. Food was good, our server Ashley was really good. However, the restaurant was FREEZING🥶🥶🥶 as if we were eating outside in the parking lot. The manager said red lobster policy is they can not turn ANY heat on, to prevent CoVid from spreading.

    Ce commentaire est-il utile?

  3. Client d'OpenTable

    Philadelphie

    9 commentaires

    5.0

    9 commentaires

    Y est allé le 19 novembre 2020

    1. Cote globale 5
    2. Nourriture 5
    3. Service 5
    4. Ambiance 5
    Great food

    Ce commentaire est-il utile?

  4. JimB

    Philadelphie

    42 commentaires

    5.0

    42 commentaires

    Y est allé le 27 février 2020

    1. Cote globale 5
    2. Nourriture 5
    3. Service 5
    4. Ambiance 4
    Food was excellent and service was great. We enjoyed our time there.

    Ce commentaire est-il utile?

  5. KennethB

    Philadelphie

    17 commentaires

    3.0

    17 commentaires

    Y est allé le 22 février 2020

    1. Cote globale 3
    2. Nourriture 3
    3. Service 3
    4. Ambiance 3
    Open table “reservation” did not have any advantage Treated as a walk-in with 30 minute wait Checkin area noisy and a bit chaotic Food and value was good as expected

    Ce commentaire est-il utile?

  6. kena

    New York City

    33 commentaires

    VIP
    3.0

    33 commentaires

    Y est allé le 16 janvier 2020

    1. Cote globale 3
    2. Nourriture 3
    3. Service 5
    4. Ambiance 3
    It’s Red Lobster ..I do t expect miracles.. our server was great!!! The scampi was overly greasy... and my steak was undercooked!!

    Ce commentaire est-il utile?

  7. Stephen

    Philadelphie

    264 commentaires

    4.0

    264 commentaires

    Y est allé le 11 janvier 2020

    1. Cote globale 4
    2. Nourriture 3
    3. Service 4
    4. Ambiance 3
    I hadn't been in a Red Lobster in 20 years and it was just as I remembered it. The food was tasty, the service was reasonably efficient and the price was as expected. It's Red Lobster!

    Ce commentaire est-il utile?

  8. WilliamD

    Philadelphie

    7 commentaires

    5.0

    7 commentaires

    Y est allé le 31 décembre 2019

    1. Cote globale 5
    2. Nourriture 5
    3. Service 5
    4. Ambiance 5
    The wait was 15 min. The server was friendly and the food was good and was served in a timely manner.

    Ce commentaire est-il utile?

  9. LaRagazzaGialla

    Philadelphie

    215 commentaires

    VIP
    4.0

    215 commentaires

    Y est allé le 28 décembre 2019

    1. Cote globale 4
    2. Nourriture 4
    3. Service 4
    4. Ambiance 2
    Took my parents here for dinner, the reservation is worthless. We got there 15 minutes before our reserved time and still waited 30 for a seat. The restaurant wasn’t even packed. Not sure if it was because lack of servers or staff or what. Food was fine. Service was friendly once seated but we weren’t really checked in on and drinks were not refilled.

    Ce commentaire est-il utile?

  10. LisaR

    Philadelphie

    67 commentaires

    VIP
    1.0

    67 commentaires

    Y est allé le 23 novembre 2019

    1. Cote globale 1
    2. Nourriture 1
    3. Service 1
    4. Ambiance 1
    Horrible, horrible, horrible service! The manager SHOULD be fired! He is useless. Waited 1 hour and 28 minutes for our food, our appetizers were cold and I had to get up and get silverware myself!!! Unacceptable! Waiter NEVER checked up on us. Not even a sorry from the waiter. And wait, I finished my 20oz beer and my husband was still waiting on a glass of water! By the time our food came, we were done and asked for boxes. Stupid manager didn’t even apologize neither did the waiter (Ashley). Customer service is what makes people go to a restaurant and this Red Lobster lacks plenty of it. NOONE wants to eat their meals cold or have their beers warm. Worst restaurant EVER! Never again will I waste my time and money there. DO NOT go to this Red Lobster.

    Ce commentaire est-il utile?

FAQ

Red Lobster - Cherry Hill assure un service de livraison en partenariat avec Postmates et Uber Eats. Red Lobster - Cherry Hill propose également des plats à emporter que vous pouvez commander en appelant le restaurant au (856) 321-1701.

Le restaurant Red Lobster - Cherry Hill a été coté 3,8 étoiles par 27 clients d'OpenTable.

Oui, vous pouvez généralement réserver ce restaurant en choisissant la date, l'heure et la taille du groupe sur OpenTable.

Effectuer une réservation

2 personnes
21 h 00

Commande en livraison ou à emporter

Carte Google pour le restaurant Red Lobster - Cherry Hill

2100 Route 38, Cherry Hill, NJ 08002-2043

Informations supplémentaires

  • Quartier
    Cherry Hill
  • Heures d'ouverture
    lun–jeu, dim 11H00–22H00 ven, sam 11H00–23H00
  • Prix
    30 $ ou moins
  • Cuisines
    Fruits de mer, Américaine, Fruits de Mer
  • Style de restauration
    Décontracté
  • Dress code
    Tenue décontractée
  • Parking details
    Stationnement public
  • Options de paiement
    American Express, Discover, JCB, Mastercard, Visa
  • Renseignements supplémentaires:
    Accès chaise roulante, Apéritif et coquetel, Bar complet, Bar/Lounge, Bière, Commande à emporter, Non-fumeur, Options sans gluten, Vin
Découvrez
OpenTable
  • À propos
  • Blogue
  • Carrières
  • Presse
Plus
Entreprises
  • Nous rejoindre
  • Blogue Open for Business
Retrouvez-nous sur
  • Politique de confidentialité
  • Conditions d'utilisation
  • Témoins et publicité ciblée par centres d’intérêt
  • Préférences pour les témoins
Copyright © 2024 OpenTable, Inc. 1 Montgomery St Ste 500, San Francisco CA 94104 - Tous droits réservés.
OpenTable fait partie de Booking Holdings, le chef de file des services de voyage en ligne et autres services connexes.
Logo Booking
Logo Priceline
Logo KAYAK
Logo Agoda
Logo OpenTable